دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

ساخت درب و پنجره و پارتیشن upvc

انجام کلیه خدمات ساختمانی از صفر تا صد

ساخت درب و پنجره و پارتیشن upvc

۳,۲۷۰ بازديد

ساخت درب و پنجره و پارتیشن upvc,ساخت درب و پنجره upvc,ساخت پارتیشن upvc

به صفحه ی ساخت درب و پنجره و پارتیشن upvc صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز خوش آمدید:

اکنون که صفحه ی ساخت درب و پنجره و پارتیشن upvc صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز را مشاهده می کنید، لازم است بدانید که گروه بهینه ساز آماده ارائه خدمت در زمینه ساخت درب و پنجره و پارتیشن upvc به شما مشتریان عزیز می باشد.

 

ساخت درب و پنجره و پارتیشن upvc

 

درب و پنجره های  upvc این قابلیت را دارند که روی سازه های آجری - سیمانی و... نصب شوند.هم چنین پنجره های upvc قابلیت نصب روی sub frame یا قاب های فلزی را دارند.

مراحل ساخت درب و پنجره ی upvc

مراحل ساخت درب و پنجره ی upvc

مراحل ساخت درب و پنجره ی upvc

  1. باید توجه داشت که یکی از مراحل مهم، ساخت و جایگذاری پروفیل فلزی به ضخامت حدود ۵۰ میلیمتر است که این کار باعث نصب سریع تر و کم هزینه تر شدن ساخت درب و پنجره های upvc می شود.
  2. یکی دیگر از مراحل مهم ساخت درب و پنجره های دو جداره upvc اندازه گیری دقیق درگاه پنجره توسط ابزار دقیق مانند متر های لیزری و یا نواری می باشد.
  3. مرحله ی بعد طراحی درب و پنجره یو پی وی سی است که به وسیله نرم افزارهای دقیق انجام میگیرد که پیشنهاد قیمت به مشتری و همچنین زمان بندی و برنامه تولید به بخش مونتاژ توسط همین نرم افزار انجام میگیرد.
  4. مرحله دیگر از مراحل قبل از نصب درب و پنجره، مونتاژ درب و پنجره upvc است که ابتدا با توجه به نوع سفارش درب و پنجره پروفیل مورد نظر انتخاب میشود و سپس پروفیل گالوانیزه که برای تقویت پروفیل upvc به کار میرود برش داده میشود و سپس درون آن محکم میشود و در آخرین مرحله یراق آلات و دستگیره روی پروفیل تعبیه میشود و ا یراق آلات روی درب و پنجره دو جداره upvc نصب میگردد.
     
     

قیمت درب و پنجره ی یو پی وی سی

درباره ی قیمت درب و پنجره ی یو پی وی سی نیز باید گفته شود که قیمت درب های دوجداره upvc  را نمی توان بدون دانستن ابعاد درب و تعداد بازشو های آن به طور دقیق محاسبه کرد، چرا که قیمت درب دوجداره به میزان پروفیل مصرفی بر اساس طول و مقدار شیشه دو جداره بر اساس متر مربع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد و با توجه به این فاکتورها، قیمت نهایی درب upvc، تعیین می گردد که برندهای مختلف درب و پنجره upvc ، به دلیل تفاوت در کیفیت، نیز دارای قیمت های متفاوتی هستند.

ساخت پارتیشن یو پی وی سی upvc

ساخت درب و پنجره و پارتیشن upvc

ساخت درب و پنجره و پارتیشن upvc

از پارتیشن های upvc به منظور جلوگیری از مزاحمت های شنیداری و دیداری استفاده می شود. در این نوع پارتیشن به کار بردن شیشه های دو جداره باعث عایق صوتی می گردد که در فضای اداری از نیازهای با اهمیت افراد می باشد.

اشخاص مایل هستند که در فضای اداری کمتر مورد تنش قرار گیرند و از رفت و آمد هر رهگذری که موجب مزاحمت دیداری برای آنها می گردد دور باشند که این موضوع با توجه کردن به اندازه های مناسب جهت دیواره های پارتیشن UPVC، عملی می باشد.

ابعاد و ارتفاع پارتیشن از مهم ترین نکات در انتخاب مناسب ترین پارتیشن دو جداره می باشد.

کاربرد پارتیشن UPVC

در استفاده از پارتیشن های یو پی وی سی در داخل بنا برای جداسازی های یک سالن در ابعاد بزرگ کاربرد بسیار خوبی دارد. بررسی دقیق و توجه به کاربرد مورد نیاز پارتیشن یو پی وی سی، می تواند در انتخاب نوع محصول ما را راهنمایی نماید.

قیمت پارتیشن upvc

درباره قیمت پارتیشن upvc نیز باید گفته شود که با توجه به کیفیت مواد و مصالح، متراژ کار و ... متفاوت است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تماس با بهینه ساز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.